SPORTED to sklep internetowy z szerokim wyborem produktów do uprawiania sportu i fitnessu, podzielonych na główne kategorie według płci i podkategorie według rodzaju asortymentu (np. odzież, obuwie i akcesoria). Dzięki temu nawigacja po sklepie jest łatwa i intuicyjna.
Strona jest prosta w obsłudze – zarówno z punktu widzenia potencjalnego klienta, jak i administratora witryny – oraz zawiera opisy produktów i zdjęcia, które pomagają klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych. Kliknięcie miniatury, przenosi klienta automatycznie na nową podstronę, na której dany produkt jest dokładnie opisany. Użytkownik może tam sprawdzić nie tylko podstawowe parametry produktu (rozmiar, dostępna ilość, kolory), ale również zapoznać się z opiniami innych kupujących.
SPORTED ma czysty, minimalistyczny wygląd, skupiający się na prezentowanych produktach. Dzięki temu sklep jest przyjemny w odbiorze. Co ważne, witryna jest responsywna, więc można ją przeglądać na każdym urządzeniu mobilnym (komputer, tablet, smartphone).
Strona została wyposażona również w formularz zapisu do newslettera i blog, na którym można publikować eksperckie artykuły.
Zobacz stronę