Google Ads (AdWords)

Twoja firma może pojawiać się w na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google – wystarczy, że zadbasz o jej odpowiednią promocję w wyszukiwarce. Zleć nam to zadanie i ciesz się zwiększoną liczbą odwiedzin na stronie.

Zleć prowadzenie kampanii Google Ads
google ads

Możliwości kampanii Google Ads

Możliwości kampanii Google AdWords są nieograniczone – możesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych odbiorców, zwielokrotnić zapisy na kursy czy polepszyć widoczność strony w internecie i budować jej rozpoznawalność.

Nasza oferta na prowadzenie kampanii Google Ads obejmuje:

  • Regularne testy A/B
  • Targatowanie
  • Unikalne testy beta Google
  • Raportowanie o wynikach
  • Analityka danych
  • Pełna kontrola

0

Stałych klientów

+

Projektów rocznie

0

Zrealizowanych projektów

+

Lat doświadczenia

Nasze analityczne podejśćie

Specjalista Google Ads

Przez lata zdobyliśmy doświadczenie z zakresu reklamy online, a teraz możemy to wykorzystywać na rzecz naszych klientów. Z sukcesami.

Quality score

Rozumiemy mechanizm ustalania wyniku jakości (ang. quality score), co nie tylko pozwala nam na uzyskiwanie lepszych wyników, ale także na płacenie mniej za pojedyncze kliknięcie.

Słowa i frazy kluczowe

Wiemy, jak ważny jest odpowiedni dobór fraz kluczowych, zwłaszcza w branżach o dużej konkurencji, dlatego typujemy tylko te, które pozwolą osiągnąć realne efekty.

Audyt konta Google Ads

Zdajemy sobie sprawę z wagi tzw. historii konta, dlatego nie tylko analizujemy wcześniejsze działania, ale dbamy także o odpowiednią optymalizację obecnych, by systematycznie poprawiać jego wyniki.

Optymalizacja i analiza danych

Skuteczność kampanii Google Ads zależy nie tylko od jej odpowiedniego przygotowania, ale również od reagowania na wydarzenia, dlatego trzymamy rękę na pulsie i nieustannie analizujemy wyniki.

Jak zaistnieć w sieci reklamowej Google? Nasz przepis na sukces reklamy w wyszukiwarce

01. Remarketing

Remarketing w branży e-commerce to rozwiązanie, obok którego nie można przejść obojętnie. Porzucone koszyki bywają zmorą, ale łatwo możesz o nich przypomnieć potencjalnym klientom. Zwiększ skuteczność reklam i docieraj do odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem zamkną sprzedaż w Twoim sklepie.

marketing automation

02. Różne formaty reklam

Reklama Google Ads może przyjmować różne formaty –reklamy wideo, tekstowe, graficzne czy DSA (ang. Dynamic Search Ads, czyli reklamy dynamiczne w wyszukiwarce). Dobór odpowiedniej formy pozwala lepiej docierać do wybranej grupy odbiorców i – tym samym – realizować cele biznesowe Twojej firmy.

aktualizacja treści

03. Kampanie Google Ads – lokalne i ogólnokrajowe

Reklamy Google Ads to rozwiązanie zarówno dla biznesów lokalnych, jak i dużych międzynarodowych firm, a odpowiednie dostosowanie typu kampanii do potrzeb przedsiębiorstwa, to połowa sukcesu. Dzięki temu nie przepalisz budżetu i dotrzesz do grupy odbiorców najbardziej zainteresowanej Twoją ofertą.

kategoryzacja produktowa

Jak działamy?

Strategia

01

Przygotowanie

02

Wdrożenie

03

Optymalizacja

04

Reklamy Google Ads kluczem do rozwoju Twojej firmy

Reklamy Google Ads wyświetlają się u góry wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google, co sprawia, że to właśnie je klika najwięcej internautów. I to bez względu na to, czy korzystasz z wyszukiwarki na komputerze, czy urządzeniach mobilnych – w każdym z tych przypadków reklama zajmuje najbardziej eksponowane miejsce. Zadbaj więc o to, aby się tam znaleźć, gdyż w ten sposób zwiększysz zasięg swojego sklepu internetowego, ale również sprzedaż.

omożemy Ci w tym. Jak?

Kampanie Google Ads
Przeprowadzamy kampanie Google Ads od "A" do "Z". Przygotowujemy strategię, dobieramy słowa i frazy kluczowe, podpinamy tagi konwersji i budujemy black listy. Opracowujemy również formy reklamy, dzięki czemu masz pewność, że reklama Twojej firmy będzie sukcesem. Co więcej, dbamy o to, aby koszty kampanii Google były jak najniższe.
Optymalizacja kampanii Google Ads
Przygotowanie i wdrożenie reklamy w wyszukiwarce Google to jedno, ale niezwykle ważny jest również kolejny etap pracy, czyli optymalizacja. Na bieżąco monitorujemy wyniki, analizujemy dane i – w razie potrzeby – wprowadzamy zmiany. Dzięki temu nasze reklamy Google stają się jeszcze skuteczniejsze.
Raporty z kampanii Adwords
Oferta kampanii Google nie kończy się na dwóch wcześniejszych etapach, ponieważ każdy z nich jest uzupełniony o niezbędne raportowanie. Dzięki temu wiesz, jakie efekty przynoszą reklamy Google Ads i możesz lepiej zaplanować kolejne kroki.

Porozmawiajmy ;)

hints

Baza wiedzy - Blog

Dowiedz się więcej – kampania Google Ads w praktyce

Rozwój Twojej firmy wydaje się być niemożliwy bez inwestycji w kampanie Google Ads. To stwierdzenie nie jest przesadą, co pokazuje udział płatnych form promocji w marketingu internetowym. Nie powinno to dziwić, bo chociaż marketing online ma niepodważalne zalety, to jednak budowanie zasięgów organicznych jest czaso- i pracochłonne. Kampanie Google Ads pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów znacznie szybciej.

Google Ads (dawniej AdWords) to system reklamowy, który pozwala na wyświetlenie reklam w sieci wyszukiwania Google oraz na stronach współpracujących. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego rozwiązania, warto korzystać z różnych jego form – najlepiej dopasowanych do firmy, produktu lub zakładanego celu.

A możliwości jest całkiem sporo, ponieważ reklama Google Ads jest udoskonalana od 2000 roku, a przez ponad 20 lat bytności na rynku, zdążyła stać się potentatem w tym zakresie. Co więcej, za pomocą narzędzi od Google, można wyświetlać reklamy nie tylko w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie, ale również na mapach Google czy portalu YouTube i w ten sposób jeszcze skuteczniej docierać do Twojej grupy docelowej.

Kampanie Google AdWords – dlaczego się opłacają?

Popularność kampanii Google nie wzięła się znikąd – to się po prostu opłaca. System reklamowy Google Ads pozwala sięgać po różne narzędzia (np. reklamy graficzne, linki sponsorowane, kampanie produktowe) i kierować je do grupy odbiorców, którzy mają największe szanse, aby zostać Twoimi klientami. Co więcej, miesięczny budżet kampanii można z łatwością dostosować do swoich możliwości finansowych, a z zainwestowanych pieniędzy wyciągnąć wielokrotnie wyższe zyski.

I chociaż to nadal pozycjonowanie stron i sklepów internetowych pozostaje głównym źródłem ruchu w witrynie, to dzięki kampanii Google Ads można docierać do potencjalnych klientów jeszcze efektywniej. Takie rozwiązanie jest kluczowe zwłaszcza dla firm, które dopiero startują, bo SEO wymaga czasu. Wtedy można podbić wyniki za pomocą reklamy Google.

Skuteczność kampanii reklamowej zależy od wielu czynników, które trzeba wziąć pod uwagę już na etapie ustalania strategii. Należą do nich m.in. konkurencyjność branży, słowa i frazy kluczowe, rodzaje kampanii Google i formy reklamy, a nawet historia konta. Dlatego, jeśli prowadziłeś lub prowadzisz aktywne kampanie reklamowe, to kluczowe będzie wykonanie audytu.

Jeżeli więc chcesz rozpromować Twoją stronę internetową lub sklep online i skuteczniej docierać do potencjalnego klienta, to warto zainwestować w reklamę w wyszukiwarce Google. Już stosunkowo niewielki budżet reklamowy przeznaczony na ten cel pozwoli Ci zwiększyć zysk ze sprzedaży i rozwijać firmę jeszcze skuteczniej.

Audyt Google Ads – co to jest?

Czym jest audyt kampanii Google Ads? Najprościej rzecz ujmując, jest to sprawdzenie, czy jest ona efektywna, a jeśli nie, to wskazanie obszarów, które można poprawić, aby taka była. Być może prowadzisz lub prowadziłeś już kampanię Google, a może tą kwestią zajmuje się zewnętrzna firma, ale chcesz mieć pewność, że wykorzystujesz cały potencjał tego rozwiązania? W takim przypadku audyt pozwoli Ci to określić.

System sieci reklamowej Google Ads jest rozbudowany i ciągle udoskonalany, co pozwala ulepszać kampanie, aby skuteczniej docierać do grupy docelowej. Ma to jednak także drugą stronę medalu, czyli konieczność ciągłego analizowania sytuacji i doszkalania się w zakresie Google Ads. Zaniedbania mogą skutkować mniej efektywnym wykorzystaniem budżetu, wyższymi kosztami czy – mówiąc wprost – oddaniem pola konkurencji.

Jeżeli chcesz się upewnić, że Twoje kampanie reklamowe Google są prowadzone rzetelnie, to skorzystaj z audytu, który pozwoli zweryfikować m.in. jakość słów i fraz kluczowych, koszty kampanii, wykluczone treści, a także poprawność mierzenia konwersji. Dzięki temu zdobędziesz lepszy pogląd sytuacji, a tym samym lepiej zaplanujesz kolejne kroki w biznesie.

Zapisz się do naszego newslettera

I odbierz darmowego e-booka "JAK STWORZYĆ DOCHODOWY SKLEP INTERNETOWY?"