REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
MR-DIGITAL.PL
§ 1
POSTANOWIENIA
OGÓLNE
1. Sklep mr-digital.pl działa na zasadach określonych
w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i
rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a
także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep mr-digital.pl
zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności
zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu mr-digital.pl, zobowiązany
jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
4.1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z
dnia 18 lipca 2002 r.,
4.2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
4.3. ustawy o
pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016
r.,
4.4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz
inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE
ZAWARTE W REGULAMINIE
1. FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej mr-digital.pl
umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
2. FORMULARZ REJESTRACJI
– formularz dostępny na stronie internetowej mr-digital.pl umożliwiający
utworzenie Konta.
3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA
– formularz dostępny na stronie internetowej mr-digital.pl umożliwiający
złożenie Zamówienia.
4. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł
Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
5. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
6. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz
hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym
gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
7. NEWSLETTER
- Usługa Elektroniczna
pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez
Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy,
dotyczących Sklepu oraz dostępnych w nim Produktów.
8. PRODUKT – dostępna w Sklepie Treść Cyfrowa lub usługa,
będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
9. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
10. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod
adresem mr-digital.pl
11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA
– MR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000945334,
miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Krakowska 140A,
34-120 Andrychów, NIP: 5512652895, REGON: 520948363, adres poczty
elektronicznej (e-mail): sklep@mr-digital.pl
12. UMOWA SPRZEDAŻY
– Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu.
13. TREŚCI
CYFROWE - dane dostarczane przez
Sprzedawcę w formie cyfrowej.
14. SYSTEM
OPINII - Usługa Elektroniczna
udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii
przez Usługobiorców.
15. USŁUGA ELEKTRONICZNA
– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy
za pośrednictwem Sklepu.
16. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
17. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§ 3
INFORMACJE
DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1. Sklep mr-digital.pl prowadzi sprzedaż Produktów za
pośrednictwem sieci Internet.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach
internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient,
składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach
podanych w jego opisie.
4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej
Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w
tym podatek VAT.
5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest
wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie
niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do
poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
6. Zamówienia można składać poprzez witrynę
internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep mr-digital.pl) – 24 godziny na
dobę przez cały rok.
7. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku
dokonywać rejestracji Konta w Sklepie.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez
Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w
czasie składania Zamówienia.
9. W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed
rozpoczęciem wykonania usługi stanowiącej Produkt z przyczyn od niego
niezależnych, zmienić istotne warunki umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi
o tym Klienta.
10. W sytuacji, o której mowa w pkt 9 niniejszego paragrafu
Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, czy:
10.1.
przyjmuje
proponowaną zmianę umowy albo
10.2.
odstępuje od
Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta
świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
11. Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży zgodnie
z pkt 10 niniejszego paragrafu lub jeżeli Sprzedawca odwołuje wykonanie usługi
stanowiącej przedmiot Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta,
Klient ma prawo, według swojego wyboru:
11.1.
otrzymać
usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę
o niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie,
11.2.
żądać
natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.
12. Sprzedawca odpowiada za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie usługi stanowiącej Produkt, chyba że niewykonanie lub
nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
12.1.
działaniem
lub zaniechaniem Klienta,
12.2.
działaniem
lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług
przewidzianych w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można
było przewidzieć ani uniknąć,
12.3.
siłą wyższą (zdarzenie
o charakterze przypadkowym lub naturalnym tj. żywiołowym, nie do uniknięcia,
takie, nad którym Sprzedawca nie panuje, zwłaszcza zdarzenia o charakterze
katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń
życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe).
§ 4
ZAWARCIE
UMOWY SPRZEDAŻY
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest
wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę
sposobem, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza
jego otrzymanie.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa
w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości
e-mail.
4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów
Zamówienia,
4.2. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie
do odstąpienia od umowy.
5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości
e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa
Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem
zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany pocztą elektroniczną na adres
mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
§ 5
SPOSOBY
PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby
płatności:
1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy
Sprzedawcy,
1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu
płatności (PayU.pl).
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym,
wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 82 1050 1100 1000 0090 8149
2572 (ING
Bank Śląski S.A.) [GG1] MR DIGITAL
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Krakowska 140A, 34-120 Andrychów,
NIP: 5512652895. W tytule przelewu
należy wpisać „Zamówienie nr …”.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem
elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem
realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności
za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich oraz
zagranicznych banków.
4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny
z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba
że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5. Produkt zostanie udostępniony Klientowi, a usługa
wykonana dopiero po jej opłaceniu.
6. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do
Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w
tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez
względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy
Sprzedaży.
§ 6
DOSTĘP
DO TREŚCI CYFROWYCH ORAZ WYKONANIE USŁUGI
1.
Realizacja szkoleń jest możliwa dopiero po uiszczeniu opłaty jednym ze
sposobów wskazanym w § 5.
2.
Szkolenia odbywają się online za pośrednictwem komunikatora online[GG2] , lub w formie
tradycyjnej (stacjonarnej) na terenie miejscowości Andrychów lub w siedzibie
Sprzedawcy.
3.
Udostępnienie
Treści Cyfrowych oraz świadczenie usług nastąpi:
3.1. po zaksięgowaniu środków pieniężnych wpłaconych z
tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
3.2. pozytywnej autoryzacji transakcji przez
elektroniczny system płatności.
4. Klient ma dostęp do Produktu za pośrednictwem Konta
Klienta lub Produkt jest udostępniany Klientowi za pośrednictwem poczty
elektronicznej, na adres mailowy wskazany w Formularzu Zamówienia.
§ 7
REKLAMACJA
PRODUKTU
1. Reklamacja
z tytułu rękojmi.
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 9
Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w
ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
1.2. zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz
zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sklep@mr-digital.pl
1.3. w powyższej wiadomości w formie elektronicznej
należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz
dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie
reklamacji przez Sprzedawcę,
1.4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia
reklamacji,
1.5. w przypadku reklamacji Klienta będącego
Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 9 Regulaminu – nierozpatrzenie
reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej
uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem
lub podmiotem, o którym mowa w § 9 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty
wymiany Produktu na wolny od wad,
1.6. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na
papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§ 8
PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Klient będący Konsumentem
lub podmiotem, o którym mowa w § 9 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość,
może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w
terminie 14 dni.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest
uważana za niezawartą.
3. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub
podmiot, o którym mowa w § 9 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od
dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 9 Regulaminu, objął
Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 9 Regulaminu w
wypadku Umowy Sprzedaży:
4.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
4.2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które
po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
4.3. w której przedmiotem świadczenia jest usługa,
jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
4.4. w której przedmiotem świadczenia są nagrania
dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
4.5. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są
zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się
za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
5. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje
zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą
stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
6. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy
Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych
od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może
nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego
Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
§ 9
POSTANOWIENIA
DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
1.
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy
paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą ustawą
o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą,
nie ma charakteru zawodowego.
2.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1
niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
2.1. niedozwolonych
postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
2.2. odpowiedzialności z
tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,
2.3. prawa odstąpienie od
umowy zawartej na odległość, zgodnie z § 8 Regulaminu.
3.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci
uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży,
którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany
na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w
szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
4.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1
niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla
Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa
UOKiK.
§ 10
RODZAJ I
ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu
korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3. System Opinii,
1.4. Newsletter,
1.5. wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza
Kontaktowego.
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz
Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej
Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i
prezentowanych w nim materiałów.
§ 11
WARUNKI
ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.
Świadczenie
Usług Elektronicznych określonych w § 10 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę
jest nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na
czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo
zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego
Formularza Rejestracji,
2.3. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i
ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albo zaprzestania korzystania z
tej Usługi przez Usługobiorcę,
2.4. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony,
2.5. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na umożliwieniu wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem
Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z
chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z
systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
3.1.
komputer (lub
urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2.
dostęp do
poczty elektronicznej,
3.3.
przeglądarka
internetowa,
3.4.
włączenie w
przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu
w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr
osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania
danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści
o charakterze bezprawnym.
§ 12
REKLAMACJE
ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mr-digital.pl
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak
najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu
zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana
na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny
podany przez Usługodawcę sposób.
§ 13
WARUNKI
ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi
Elektronicznej:
1.1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi
Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta,
Newsletter),
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego
oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mr-digital.pl
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie
Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy
Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o
charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania
naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po
upływie 3 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres
wypowiedzenia),
1.4. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku
prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o
świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie
Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o
wypowiedzeniu.
§ 14
WŁASNOŚĆ
INTELEKTUALNA
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie
internetowej pod adresem mr-digital.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i są
własnością MR DIGITAL SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia
w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000945334, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul.
Krakowska 140A, 34-120 Andrychów, NIP: 5512652895, REGON: 520948363. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za
szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek
zawartości strony mr-digital.pl, bez zgody Usługodawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez
wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających
się na treść oraz zawartość strony mr-digital.pl stanowi naruszenie prawa
autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością
cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy
firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem mr-digital.pl należą
do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być
one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia
prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem mr-digital.pl użyte są
w celach informacyjnych.
§ 15
POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie
z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części
Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu
Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między
Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze
negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez
właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a
Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o
którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z
przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
4.2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a
Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane
sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do
skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności
poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie
mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można
pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich
Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać
także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu
może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR
(Online Dispute Resolution), dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.