Turbo pomoc
Fundacja TurboPomoc jest pozarządową organizacją non-profit, której celem jest niesienie pomocy dzieciom wymagającym zarówno opieki medycznej, jak i wsparcia w mobilności. Wizja niesienia pomocy łączy się tutaj z motoryzacyjną pasją i taka mieszanka musiała znaleźć odbicie w rzeczywistości, czyli na stronie internetowej.
Chcieliśmy stworzyć platformę, za pomocą której osoby ze specjalnymi potrzebami i ich rodziny mogłyby znaleźć niezbędną pomoc w postaci zbiórek finansowych. Jednak aby to się udało, konieczne było zaangażowanie dużej społeczności, która mogłaby m.in. licytować przejazdy samochodami, kupować produkty z logo TurboPomoc w dedykowanym sklepie internetowym oraz w inny sposób wspomóc działania (np. poprzez wolontariat). Dodatkową kwestią było umożliwienie zgłaszania nowych podopiecznych oraz opcje nawiązania innych form współpracy.
Moim celem było połączenie tych wszystkich funkcjonalności w formie przejrzystej i intuicyjnej strony, która w klarowny sposób przekazuje ideę pomocy i podkreśli jej realizację za pomocą m.in. pasji do motoryzacji.
Jak się to udało? Możesz sprawdzić osobiście.