Całościowy audyt strony/sklepu www

Przeprowadzany przez nas całościowy audyt to kompleksowe działania w zakresie analizy technicznej, treści i analizy konkurencji. Naszym celem jest określenie ewentualnych problemów i ich przyczyn, które mogą wpływać hamująco na rozwój Twojej firmy.

1499,00 zł
1218,70 zł netto
1499.00
a
Dowiedz się więcej
Opinie o produkcie (0)

Przeprowadzany przez nas całościowy audyt to kompleksowe działania w zakresie analizy technicznej, treści i analizy konkurencji. Naszym celem jest określenie ewentualnych problemów i ich przyczyn, które mogą wpływać hamująco na rozwój Twojej firmy. Sprawne działanie w zakresie wszystkich wyżej wymienionych sektorach sprawia, że Twoja strona/sklep jest lepiej widoczny, więc generuje większe zyski. 

W kwestii pozycjonowania, techniczne parametry strony powinny zawsze stanowić punkt wyjścia do dalszej optymalizacji strony. Raporty to komplet wartościowych informacji, które są konieczne do pełnej, technicznej optymalizacji witryny. Na czym koncentruje się nasza analiza i jakie informacje znajdziesz w raporcie?

  • indeksacja
  • prędkość ładowania strony
  • dostosowanie strony dla użytkowników mobilnych
  • analiza błędów na wybranych podstronach
  • strukturze linkowania wewnętrznego
  • optymalizacji metatagów
  • poprawnej konstrukcji plików robots.txt i sitemap.xml

W swoich działaniach dążymy do określenie jak plasuje się twoja strona w ramach technicznego SEO. Wyłapujemy problemy pod kątem optymalizacji technicznej, dzięki czemu możliwe jest zaplanowanie efektywnych dalszych działań czy przebudowy witryny. W ramach naszego raportu otrzymujesz sygnały na temat problemów technicznych twojej strony, jednak nie jest to równoznaczne z przeprowadzeniem pełnego audytu SEO, identyfikującego wszystkie problemy techniczne. 

Dokonując całościowego audytu nie mogliśmy pominąć analizy konkurencji. Konfrontacja z konkurencją, to nie kopiowanie pomysłów. To świadomy proces, który pozwoli Ci poznać szanse i zagrożenia, płynące z twojego konkurencyjnego otoczenia. Analiza i poznanie konkurencji pozwoli stworzyć najlepszą strategię SEO, która będzie dla Ciebie szczególnie efektywna. Bez tego elementu trudno mówić o zbudowaniu skutecznej strategii.

Ostatnim składowym elementem jest analiza treści. Temat niezwykle istotny, chociaż często traktowany po macoszemu. Opisy i treści na stronie to doskonałe narzędzie służące optymalizacji. Wiele od nich zależy, jednak ich poprawne tworzenie nie jest taką prostą sprawę. Ocena treści pod kontem pozycjonowania zależna jest od wielu kwestii. Poza tym tekst musi być też, a może przede wszystkim, przystępny, czytelny i przejrzysty dla klienta. Od jakości tekstu zależy, czy potencjalny klient da się "porwać" i zdecyduje o kupnie. 

Nasza analiza treści skupia się na jakości tworzonych treści, aby wyłapać błędy, które mogą ograniczać Twoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Oceniamy nasilenie słów kluczowych, użyte linki i elementy stylistyczne. Współgranie tych elementów sprawi, że Twoja strona będzie bardziej widoczna, a my pomożemy osiągnąć Ci możliwie najwyższą pozycję w Google.


Nie dodano jeszcze żadnej opinii o tym produkcie.
Moja ocena:

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i zyskaj rabat -