blog-mr-3.png

PODSTAWOWA OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ, KTÓRĄ WYKONASZ SAMODZIELNIE

W większości popularnych systemów do zarządzania treścią (CMS) mamy możliwość edycji podstawowych rzeczy, które mają wpływ na nasze pozycje w wyszukiwarce Google oraz na zwiększenie ilości użytkowników odwiedzających nasz serwis. Oto kilka z nich:

META TITLE
Meta tytuł występuje w kilku miejscach (m.in. w wynikach wyszukiwania Google, w nazwie karty w przeglądarce internetowej) i jest mało widoczny dla użytkownika przeglądającego witrynę. Jest to natomiast podstawowy czynnik brany pod uwagę przez Google.

Każda zakładka w naszej stronie internetowej powinna mieć swój własny unikalny meta tytuł zawierający słowa kluczowe, pod które chcemy pozycjonować daną podstronę. Tytuł powinien mieć maksymalnie od 65 do 70 znaków.

META DESCRIPTION
Meta opis to informacja znajdująca się w wyszukiwarce bezpośrednio pod tytułem, nie jest on widoczny na naszej stronie internetowej.

Podobnie jak meta tytuł powinien być unikalny dla każdej podstrony oraz zawierać słowa kluczowe, jego długość to maksymalnie 160 znaków.

Mimo iż po zmianie algorytmu Google nie wpływa on już bezpośrednio na wyniki wyszukiwania to nie należy go lekceważyć. Odpowiednio opisując zawartość naszej strony internetowej możemy zachęcić użytkowników do kliknięcia właśnie w nasz link, a co za tym idzie zwiększyć ruch w witrynie.

TREŚCI NA STRONIE
Warto zadbać o to aby każda nasza podstrona była bogata w treści zawierające słowa kluczowe oraz aby była unikalna! Kilka podstron o tej samej zawartości ma destrukcyjny wpływ na nasze pozycje w Google. Często spotykaną praktyką jest także tworzenie dwóch lub więcej stron WWW wyglądających prawie identycznie oraz zawierających te same treści, sposobem tym sami wykluczamy się z wyników wyszukiwania.

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i zyskaj rabat -